Openingsviering kerk OLV ten Hemelopneming Prinsenbeek

Zoals u wellicht al hebt kunnen zien, nadert de verbouwing van de kerk haar voltooiing.

In het weekend van 5 en 6 september zullen de kerkdeuren open gaan voor een feestelijke openingsviering.

Aanmelding
In verband met de te nemen maatregelen rond het Coronavirus hebben we gemeend om dit weekend 2 vieringen te houden om zo veel mogelijk mensen de gelegenheid te geven hierbij aanwezig te zijn.

Indien u bij één van de vieringen aanwezig wilt zijn, dient u zich van te voren aan te melden. Dit kan telefonisch: 076-5412231 of via mail: info@parochiemariamagdalena.nl Het secretariaat is iedere werkdag geopend van 9.00 – 11.30 uur.

Zaterdag 5 september 19.00u. Eucharistieviering. Voorganger Norbert Schnell / Ben Hendriksen

Zondag 6 september 9.30u. Eucharistieviering. Voorganger Norbert Schnell/ Ben Hendriksen.

Van harte welkom!