Kerkbalans 2020

Zoals elk jaar vragen we ook nu weer uw aandacht voor de Actie Kerkbalans 2020.
Een moment om onze parochie weer even in beeld te brengen.
De kerk krijgt geen subsidie. Onderhoud van het gebouw, de koffie, maar ook het personeel en missionaire en maatschappelijke projecten kosten geld.
Daarom is er de Actie Kerkbalans.

Bekijk hier de folder

Al raakt de kerk steeds meer uit beeld, toch is ze heel waardevol.
In onze parochie staan prachtige kerken. Help mee om ze in stand te houden.

Het leven gaat tegenwoordig in een razend tempo. We willen best wat doen voor de ander en de samenleving, maar wanneer? Er lijkt nauwelijks tijd voor onszelf. Sta eens stil bij geloof, hoop en liefde. Dat klinkt misschien ouderwets, maar dat is het niet. Het is van alle tijden. Het is nu misschien nog wel meer nodig dan anders.
En dan onze parochie. We kunnen niet stil blijven staan. We gaan aan de slag om mensen opnieuw te bereiken, gastvrij en uitnodigend. Dat gaat niet vanzelf, dat snapt u ook wel. Doe mee aan de Actie Kerkbalans en steun ons met een vast bedrag per maand of per jaar, of met een eenmalige gift (het bisdom stelt een bedrag voor van €122,- per jaar).
Zonder uw steun zou uw kerk niet kunnen bestaan!

Hartelijk dank voor uw bijdrage!