Zomerverrassingstocht

0p woensdag 17 juli organiseert het ouderenpastoraat van de parochie Heilige Maria Magdalena een middag verrassingstocht.
Pastor Henny Spooren-Schaart zal deze tocht begeleiden.
Opgave kan bij een van de secretariaten.

In deze vakantietijd waarin veel ouderen minder bezoek krijgen kan het een zinvolle afleiding zijn om er eens een middag op uit te gaan. Heel ontspannen, niet ingewikkeld, voor iedereen die een klein stukje kan lopen goed te doen. Een enkele rollator kan mee in de auto.

We rijden met auto’s zodoende kunnen we de eigen bijdrage zo laag mogelijk houden. Meer vertellen we nog niet, anders is het geen verrassingstocht meer.
Wel mag u er vanuit gaan dat het een heel ontspannen middag gaat worden met tijd voor onderling ontmoeten en gezellig bijpraten met leeftijdgenoten.
Ook maken we een stop om de inwendige mens te versterken.

Het programma ziet er als volgt uit:

13.45 uur vertrek uit Princenhage bij de sporthal aan de Doelen (aanwezig 13.30 uur)
13.45 uur vertrek uit Prinsenbeek vanaf het kerkplein aan de Markt (aanwezig 13.30 uur)
14.00 – tocht naar ??? met koffie/thee en iets lekkers
15.45 uur vervolg tocht met een bezoek aan ??? voor
gebed en het aansteken van een kaarsje

17.00 uur vertrek naar huis
17.15 uur aankomst Princenhage
17.15 uur aankomst Prinsenbeek

De kosten inclusief autoreis en koffie/thee/met iets lekkers en een drankje bedragen € 7,50 per persoon.