Michael-Dominique Magielse viert eucharistie in Prinsenbeek

Zondag 27 september a.s. viert Michael-Dominique de eucharistie in zijn thuisparochie in Prinsenbeek.

Wij nodigen u uit voor deze viering om 9.30 uur in de kerk OLV ten Hemelopneming. In verband met de coronamaatregelen dient u zich vooraf aan te melden: 076 – 5412231 of via: info@parochiemariamagdalena.nl .

Op de feestdag van de H. Dominicus, 8 augustus, werd Michael-Dominique Magielse door bisschop Van den Hende gewijd tot priester.

Michael-Dominique is voor velen in Prinsenbeek geen onbekende. Hij woonde hier en groeide er op. Tijdens zijn studie aan de priester- en diakenopleiding Bovendonk liep hij stage in de toenmalige Nazarethparochie en de parochie OLV ten Hemelopneming.

Felicitatiekaartje
Vanwege de coronamaatregelen is er geen gelegenheid Michael-Dominique persoonlijk te ontmoeten en te feliciteren.

U kunt Michael-Dominique feliciteren door zelf een kaart te maken/schrijven en deze mee te brengen naar de viering en bij binnenkomst achter te laten. Op het eind van de viering zullen wij hem dit dan aanbieden.