Uitnodiging voor Theaterspel Zie de mens

Op donderdag 28 en vrijdag 29 april a.s. wordt in de Franciscuskerk aan het Belgiëplein 6 in Breda-Noord het toneelstuk Zie de mens gespeeld.

Het toneelgezelschap is verbonden aan de Stichting Vierde Wereld oftewel Joseph Wresinski Cultuur Stichting.

Zie de Mens is een collage van poëtische scènes en monologen omlijst door een variëteit aan muzikale sferen. De thema’s van de voorstelling worden tot leven gebracht door mensen die weten hoe het is om te leven in situaties die kwetsbaar maken. Zie de mens is een zoektocht. Naar de zin en onzin van zelfredzaamheid. Zelfredzaamheid op eigen kracht en met eigen middelen. Bestaat dat? Moeten we dat willen? Iedereen zelfredzaam? Is zelfredzaamheid een haalbare kaart voor mensen die kansarm en kwetsbaar zijn?

Een bijzondere voorstelling, de moeite waard!

Om teleurstelling te voorkomen dient u zich aan te melden via: www.wresinskicultuur.nl/aanmelden.

U krijgt dan een bevestiging.

De aanvang van de avond is om 20.00 uur; de kerk is open vanaf 19.15 uur.

Er hoeft geen toegang betaald te worden, maar na afloop is er gelegenheid om een vrije gift te geven.

Nadere informatie: www.wresinskicultuur.nl