Registratie vieringen

De laatste tijd kunnen we in de nieuwsberichten lezen dat het aantal besmettingen met het coronavirus geleidelijk aan weer aan het toenemen is.
Dit heeft er toe geleid dat er meer maatregelen genomen worden om verspreiding tegen te gaan, zoals o.a. het registreren van bezoekers in de horeca.

Voor het bestuur en het pastoraal team aanleiding om het protocol dat in onze parochie gehanteerd wordt rond de vieringen nog eens te bekijken.
Het blijkt dat ook als je zorgvuldig omgaat met de coronamaatregelen je dus besmet kunt raken.

Nu het risico op een besmetting toeneemt is de registratie van bezoekers van vieringen in onze parochie en in het Kruispunt vanaf zondag 16 augustus weer ingevoerd.

Van te voren aanmelden of reserveren is niet nodig. Wel wordt u gevraagd als u naar de viering komt om uw naam en telefoonnummer op te schrijven, zodat als het nodig is, contact met u kan worden opgenomen.
De gegevens zullen door ons 2 weken worden bewaard en daarna worden vernietigd.

Voor de vieringen in Prinsenbeek vanaf 5 september zal er (voorlopig) wel van te voren aangemeld dienen te worden. (zie hier).