Martinus Pakketten actie 2020

Op zaterdag 21 november a.s. organiseert de werkgroep Diaconie van onze parochie al weer voor de tiende keer een inzameling van levensmiddelen in Princenhage.

Beluister hier een interview met Nettie Kuipers (vrijwilligster) over dit project.

De inzamelingsactie wordt gehouden bij de supermarkt van Albert Heijn en bij de supermarkt van de Jumbo.
Op die dag worden klanten bij de ingang van de supermarkt gevraagd om naast hun eigen boodschappen een of meerdere extra artikelen te kopen en die te schenken aan de Martinus pakketten actie.

Van de ingezamelde artikelen stelt de werkgroep voedselpakketten samen die vervolgens worden bezorgd bij mensen en gezinnen in Breda-West die het goed kunnen gebruiken.

Mensen die op zaterdag geen boodschappen doen bij de supermarkten kunnen ook hun steentje bijdragen. Zij kunnen de boodschappen tot 21 november afgeven bij:

–      het Martinushuis (Haagsemarkt 4): iedere werkdag van 9.00 tot 12.00 uur;

–      het parochiesecretariaat van Effen (naast de kerk): vrijdagmorgen van 9.00-11.00 uur;

–      het parochiesecretariaat van Prinsenbeek (iedere werkdag van 9.00 tot 11.30 uur).

De afgelopen jaren was de actie een succes. We hopen ook dit jaar met de feestdagen in het vooruitzicht weer veel mensen en gezinnen blij te maken.

Doet u ook mee?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Werkgroep Martinus pakketten actie, H. Maria Magdalenaparochie