Allerzielen – Martinuskerk open

Het coronavirus en de daarmee samenhangende maatregelen maakten het noodzakelijk om de opzet van Allerzielen te herzien.
Op 2 november zijn om 13.30 uur en 19.00 uur vieringen gepland in de H. Martinuskerk. Er kunnen maximaal 30 kerkgangers per viering deelnemen.
Beide diensten zijn reeds volledig bezet.

Om toch zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven naar de kerk te komen is op 2 november de Martinuskerk tussen 14.30 uur en 19.00 uur open.

U kunt binnenlopen om te bidden, te mediteren, na te denken en een kaarsje te ontsteken bij de gedachteniskruisjes, Maria of H. Martinus. Er is gelegenheid voor eucharistische aanbidding.

Daarnaast speelt er meditatieve muziek en om een persoonlijke sfeer te creëren worden er afbeeldingen van overledenen geprojecteerd op een scherm, afgewisseld met meditatieve teksten.
Het is fijn wanneer u ook een foto van uw dierbare overledene mailt naar martinus@parochiemariamagdalena.nl, tot uiterlijk vrijdag 30 oktober.

Allerzielen is bij uitstek een dag om stil te staan bij onze lieve doden. En de kerk is bij uitstek een plaats om je hart te openen voor onze God en je door Hem te laten troosten. Zo’n bezoek kan heilzaam werken.

Wees welkom.