Boottocht op de Mark

Op woensdag 8 mei organiseert de werkgroep ouderenpastoraat  voor de ouderen in onze parochie een gezellige middag: een middagje varen op de Mark. Pastor Henny Spooren-Schaart zal deze middag namens de parochie begeleiden.

Met de bus rijden we naar de jachthaven van Etten-Leur waar we aan boord gaan van MPS Brabant. Na een goed verzorgde boottocht over de Leurse Vaart en de Mark worden we aan het eind van de middag weer opgewacht door de bus die ons weer naar huis brengt. Tijdens de tocht vertelt de kapitein over het gebied waar we doorheen varen.

Op de boot wordt u goed verzorgd met drankjes en hapjes en is er volop gelegenheid voor ontmoeting. Maar ook zal er een meditatief moment zijn en brengen we hulde aan Maria Het is immers Mariamaand.

Als u gewend bent met een rollator te lopen is dat geen probleem. Hiervoor is plaats in de bus en op de boot.

PROGRAMMA:

13.00 uur vertrek Princenhage bij de sporthal aan de Doelen (aanwezig 12.45 uur)
13.15 uur vertrek Prinsenbeek vanaf de Markt bij de kiosk (aanwezig 13.00 uur)
14.00 uur vertrek boot
17.00 uur aankomst boot
17.15 uur vertrek bus
17.30 uur aankomst Prinsenbeek
17.45 uur aankomst Princenhage

De kosten van deze middag bedragen 12,50 Euro per persoon. Graag voldoen bij de aanmelding.

Het maximum aantal deelnemers is 52 personen. Deelname in volgorde van aanmelding.

In de kerken van onze parochie en op de secretariaten liggen flyers + aanmeldingsstrookjes.
U kunt zich via de aanmeldingsstrook aanmelden uiterlijk 28 april bij de secretariaten van de
parochie.