Actie Kerkbalans

Actie Kerkbalans gaat van start

Geef vandaag voor de kerk van morgen

Wat is er veel gebeurd het laatste jaar. Er kan in korte tijd veel veranderen. De pandemie heeft op een rigoureuze manier onderstreept dat het leven niet altijd loopt zoals we hopen of verwachten. Met grote gevolgen voor onze gezondheid, werk, studie en het dagelijkse leven. Het raakt ons allemaal. De kerk kan iets voor ons betekenen, zowel nu als in de toekomst.

Onze kerk is niet alleen een prachtig gebouw. Je kunt er tot rust en bezinning komen. Samen het geloof vieren en daar kracht en vertrouwen in vinden. Vanuit de kerk omzien naar elkaar en naar anderen als een gastvrije parochie en daarmee een positieve bijdrage leveren aan de samenleving.

Om dit te kunnen doen is geld nodig. Dit kan niet zonder jouw hulp. Daarom start in onze parochie de Actie Kerkbalans. De parochianen ontvangen informatie hierover in hun brievenbus. We nodigen iedereen uit om mee te doen. Steun ons met een bijdrage, een vast bedrag per maand of per jaar. We zijn je dankbaar als wij voor langere tijd op je steun mogen rekenen, maar ook met een eenmalige gift. Zonder jouw steun zou onze kerk niet kunnen bestaan, we krijgen geen subsidie. Wil je meer weten van de parochie of er bij betrokken raken? Kom eens langs of kijk op www.parochiemariamagdalena.nl

Hartelijk dank voor je bijdrage!

Download hier de folder