Vieringen Palmpasen tot en met Pasen

Woensdag 5 april

In de Goede week voor Pasen wordt op woensdag 5 april 2023 de Chrismamis van het bisdom Breda gevierd. Vanaf 19:00 uur zijn gelovigen vanuit alle hoeken van het bisdom welkom in de kerk van de H. Willibrordus te Sint Willebrord.

U kunt de viering volgen via het Youtube kanaal van het bisdom.

Donderdag 6 april – Witte Donderdag

• 19.00 OLV ten Hemelopneming: Eucharistieviering. Voorganger: Pastoraal team. M.m.v. koor Amicitia.

Vrijdag 7 april – Goede Vrijdag

• 15.00 OLV ten Hemelopneming: Kruisweg. Voorganger: Gilbert Razon.
  • 15.00 H. Martinus: kruisweg voor kinderen. Voorganger: Han Geppaart.
  • 19.00 OLV ten Hemelopneming: Goede vrijdag viering. Voorganger: Pastoraal team. M.m.v. koor JKP.

(U kunt bloemen meebrengen)

Zaterdag 8 april – Stille zaterdag

• 16.00 H. Martinus: Paastocht  – Jezus leeft!. Met Han Geppaart, pastoraal werker.
  • 21.00 OLV ten Hemelopneming: Eucharistieviering. Voorganger: Pastoraal team. M.m.v. koor Intermezzo.

Zondag 9 april – Pasen

• 9.30 OLV ten Hemelopneming: Eucharistieviering. Voorganger: Fons Burm. M.m.v. koor Resonans
  • 9.30 H. Moeder Gods: Eucharistieviering. Voorganger: Gilbert Razon, SVD. M.m.v. kerkkoor.
  • 11.00 H. Martinus: Eucharistieviering. Voorganger: Gilbert Razon, SVD. M.m.v. Martinuskoor.

Maandag 10 april – 2e Paasdag

• 10.00 H. Martinus: Eucharistieviering. Voorganger: Gilbert Razon, SVD. M.m.v. Weekkoor.