Uitnodiging Sobere Maaltijd

Oecumenische solidariteitsmaaltijd R.K. Kerk en protestantse kerk Prinsenbeek op

• Woensdag 29 maart a.s. om 18.00u in het kerkgebouw Het Kruispunt (Harmonielaan 24, Prinsenbeek)   met als thema:  Vrede voor jou

De maaltijd wordt voorafgegaan door een korte oecumenische viering.

Opgave is mogelijk t/m 27 maart via:

• email: hansvtnedereind@hetnet.nl of
  • telefonisch: Elly van den Bliek: 06 12307392 / Lia van Lier: 06 23998889 / Hans van ’t Nedereind: 06 23341423

Van harte welkom!

Toen een jaar geleden de oorlog in Oekraïne begon sloeg een groot aantal burgers op de vlucht voor het oorlogsgeweld. Zo ook 27 kinderen en 7 begeleiders uit een weeshuis in het oorlogsgebied. Zij zijn met grote steun van de gemeente Breda uiteindelijk opgevangen in Bavel. De kinderen zijn er veilig, krijgen aandacht en ze gaan naar school. De meest noodzakelijke spullen zijn in het huis aanwezig en er zijn ook veel meubels geschonken. Maar ze willen het ook wat gezelliger maken en bijvoorbeeld de eetzaal wat anders inrichten door meer eenheid in de stoelen aan te brengen. Wij willen ze met onze collecte helpen bij de aanschaf van dit meubilair. U kunt ook een eetkamerstoel ‘adopteren’.