Parochiereis H. Maria Magdalena

Hierbij willen we u graag attenderen op deze mooie parochiereis, waarbij we diverse markante en sacrale plaatsen zullen bezoeken. Stuk voor stuk plaatsen met een geschiedenis en bijzondere architectuur.
Een mooie 8 daagse reis die we graag organiseren van 7 juni t/m 14 juni 2020.

Er zijn nog plaatsen beschikbaar voor deze prachtige reis.
U kunt zich nog opgeven t/m 31 januari 2020!

Programma parochiereis H. Maria Magdalena

Dag 1
We bezoeken de mooie stad Reims en overnachten in Avallon.
Dag 2
We gaan naar Vezelay en wonen hier een viering bij.
Dag 3
We rijden richting Avignon en bezoeken onderweg Lyon met haar schitterende historische centrum.
Dag 4
We maken vandaag een stadswandeling in Avignon en bezoeken o.a. de beroemde Pont d’Avignon.
Dag 5
We vertrekken naar Arles, de beroemde stad van Vincent van Gogh, en bezoeken ook het beroemde Romeinse Amphitheater.
Dag 6
Op deze dag bezoeken we het uiteindelijke doel van deze reis Saint-Maximin-le-Sainte-Baume waar Maria Magdalena haar laatste rustplaats heeft gekregen. In de middag bezoeken we Marseille.
Dag 7
We vertrekken richting Nederland en overnachten in de mooie stad Nancy.
Dag 8
We vervolgen onze terugreis en bezoeken de stad Echternach waar we een afscheidslunch krijgen aangeboden.