Online kick-off evenement 28 oktober

In voorbereiding op de conferentie ‘De Missionaire parochie – Als God renoveert’ vindt er op donderdag 28 en vrijdag 29 oktober 2021 een online kick-off evenement plaats. De Canadese priester James Mallon, hoofdspreker op de uitgestelde conferentie op 24 en 25 maart 2022, zal tijdens de kick-off een inleiding geven.

Op donderdagavond 28 oktober 2021 van 20.00 tot 21.30 uur wordt de online ontmoeting verzorgd door een studio in Veenendaal. In het programma zal fr. James Mallon vanuit Canada spreken met aansluitend een live Q&A (vraag en antwoord). Een aantal gasten in de studio, onder wie bisschop Liesen van Breda, zal vanuit de eigen context reageren op de inleiding van Mallon en vertellen over de eigen ervaringen op weg naar een missionaire parochie. Het geheel is ingebed in muziek, gebed en interactie via social media. Voor meer informatie, (bv over de spreker fr. Mallon), maar ook video’s  kun je kijken op de site van de missionaire parochie.

In de kerk H. Moeder Gods in Effen, Effenseweg 3, willen we samen, als gemeenschap, dit online evenement bijwonen.

Je bent van harte welkom om deze avond bij ons aan te sluiten, om je te verdiepen, vragen te stellen of gewoon uit nieuwsgierigheid.
Vanaf 19.30 uur staat de koffie/thee klaar waarna om 20.00 uur de online meeting zal beginnen.

Jij komt toch ook?