Martinus pakketten actie 2021: Hartverwarmend en overweldigend!

Op zaterdag 13 november organiseerde de werkgroep Diaconie van de H. Maria Magdalenaparochie al weer voor de elfde keer een inzameling van levensmiddelen in Princenhage.

Dat gebeurde bij de supermarkt van Albert Heijn en bij de supermarkt van de Jumbo. Op die dag werden klanten bij de ingang van de supermarkt gevraagd om naast hun eigen boodschappen een of meerdere extra artikelen te kopen en die te schenken aan de Martinus pakketten actie.

Van de ingezamelde artikelen heeft de werkgroep voedselpakketten samengesteld die vervolgens bezorgd zijn bij mensen en gezinnen in Breda-West die het goed kunnen gebruiken.

Evenals voorgaande jaren was de actie weer een succes! Zoveel hartverwarmende reacties en spontane bijdragen, dank je wel hiervoor!

We hebben dit jaar met de feestdagen in het vooruitzicht weer veel mensen en gezinnen blij kunnen maken.

Hartelijk dank aan degenen die hieraan een bijdrage hebben geleverd!

Werkgroep Martinus pakketten actie, H. Maria Magdalenaparochie