Lectio Divina: bijbellezen op een bijzondere manier start weer dit najaar.

Lectio Divina is meer ‘luisteren’ dan ‘lezen’. In een groep van maximaal 10 mensen luisteren we goed naar de Bijbellezing van de aankomende zondag. Het is geen Bijbeluitleg, maar een mooie manier om te kijken wat deze lezing je zegt, wat God jou wil vertellen.

Na het lezen bespreken we samen op een bepaalde wijze afwisselend met stiltes wat deze lezing aan ieder van ons zegt; wat dit betekent voor jou in het dagelijks leven.

Start dit najaar
Binnen Groot Breda start dit najaar een serie van 7 bijeenkomsten Lectio Divina. Vincent Schoenmakers, een ervaren geestelijk leider, zal je in 1,5 uur meenemen in de methodiek van Lectio Divina.

Data en locatie
Iedere eerste maandag van de maand om 19.30 uur.
2021: 1 november, 6 december
2022: 3 januari, 7 februari, 7 maart, 4 april en 2 mei.
Locatie: Michaëlkerk, Hooghout 67 in Breda

Meld je aan
Lijkt het je wat om eens op een andere manier naar de Bijbellezing te kijken? Wat deze jou kan brengen in het dagelijks leven? Meld je dan vóór 15 oktober aan bij hannekeoomen@online.nl of via het parochiecentrum van de Augustinusparochie, Michaëlkerk.

Geef je snel op want de groep mag niet groter zijn dan 10 personen!