Gezinsdag 26 maart 2023

Op 26 maart 2023 organiseert het bisdom samen met de Catharinaparochie in Oosterhout een gezinsdag.
Dit keer gaat het over Moeder Maria: een voorbeeld voor ons allemaal en zéker de allerbeste moeder waar we veel van kunnen leren.

Maria mag ons voorbeeld zijn met haar oneindige vertrouwen en overgave aan God in de moeilijkste omstandigheden. Zowel in haar leven als dat van ons gaat liefde hand in hand met lijden.

Tijdens deze dag horen we van zusters over hun moederschap en toewijding. Een manier van leven waar wij als ouders zeker veel van kunnen leren.

Ouders die alleen hun kinderen opvoeden zijn bijzonder welkom.

Praktisch:

• De gezinsdag begint op zondag 26 maart om 11 uur in de Basiliek van Oosterhout (Markt 28)  met de Eucharistieviering.
  • Parkeren kan in Parkeergarage Basiliek, Valkenstraat 15, 4901 MA Oosterhout. Een dagkaart kost 6 euro en er zijn eventueel ook uitrijkaarten beschikbaar.
  • Het is ook mogelijk om vanaf de lunch om 12.30 aan te sluiten in de pastorie – Markt 17.
  • Deelname kost 25 euro per gezin. Dit is inclusief een lunch en warme maaltijd. Dit bedrag graag vooraf overmaken naar: Franciscuscentrum, NL 91 RABO 0158 7840 22 o.v.v. Gezinsdag 26 maart 2023
  • Meer informatie en aanmelden: www.gezinengeloof.nl/gezinsdag.

Deze dag is een initiatief van het Bisdom Breda in samenwerking met de Catharinaparochie in Oosterhout.