Dagbedevaart parochie H. Maria Magdalena naar Goes

Als parochianen van de parochie H. Maria Magdalena in Breda/Prinsenbeek laten we ons op 12 juni inspireren door Maria Magdalena, de apostel van de hoop.

We gaan op bedevaart naar Goes waar we twee kerken bezoeken die zijn opgedragen aan de H. Maria Magdalena. Hieronder vindt u het programma van deze dag. In het programma is ook tijd voor ontmoeting en gezelligheid.
U bent van harte uitgenodigd om mee te gaan!

Het programma ziet er als volgt uit:

9.00 uur vertrek Princenhage bij de sporthal aan de Doelen (aanwezig 8.45 uur)
9.15 uur vertrek Prinsenbeek vanaf de Markt of kerkplein (afhankelijk van de werkzaamheden) (aanwezig 9.00 uur)
10.30 uur ontvangst met koffie/thee in de H. Maria Magdalenakerk in Goes met aansluitend rondleiding en een gebedsviering
13.00 uur lunch in restaurant De Landbouw, Grote Markt 38 in Goes
14.15 uur bezoekje aan de Grote Kerk in Goes met aansluitend een drankje op een terras
16.45 uur vertrek bus richting Prinsenbeek/Breda

De kosten van deze dag bedragen 15 Euro per persoon.
Graag voldoen bij de aanmelding.
U kunt zich aanmelden tot uiterlijk 5 juni bij de secretariaten van de parochie.
Het maximum aantal deelnemers is 50 personen.
Deelname in volgorde van aanmelding.

voor vragen en informatie:
• hennyspooren@parochiemariamagdalena.nl, 076-5412231
• de loopafstanden in Goes zijn klein. Rollators kunnen mee in de bus