3 september start Alpha – antwoord op je vragen

Misschien vraag jij jezelf ook wel eens af: is dit het nu, of is er meer tussen hemel en aarde? Wie ben ik eigenlijk? Bestaat God? Wat is de zin van het leven? Wie is Jezus? Waar ga ik heen als ik dood ga?

Wanneer je rondloopt met dit soort vragen is de Alpha iets voor jou!

Wanneer: 10 avonden op dinsdag vanaf 3 september t/m 12 november 2024 (muv. dinsdag 22 oktober) en één hele zaterdag op 19 oktober.

Ontmoeten: De eerste bijeenkomst op 3 september start om 19.15 uur en is een vrijblijvende introductieavond om te zien of Alpha iets voor je is. Alpha is geheel vrijblijvend en zonder enige verplichting of kosten.

De volgende bijeenkomsten beginnen om 18.30 uur met een gezellige en lekkere maaltijd.

Vragen & Ontdekken: Na een inleiding op het thema, gaan we in gesprek met elkaar onder leiding van een gespreksleider tot 21.00 uur.

Locatie: kerk OLV ten Hemelopneming
4841 AC Prinsenbeek